Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2010 16:06 - Поредната "шега" на СУ проф. Иван Петков - в петък 17 септември ще бъде пусната топлата вода в Студентски град
Автор: georghristov Категория: Политика   
Прочетен: 2289 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 17.09.2010 16:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Колеги,

днес /15 септември 2010 г/  в 15.50 разговарях със зам. ректорът Иван Петков, който съобщи, че подаването на топла вода в общежитията на СУ "Св. Климент Охридски" в Студенски град  ще бъде възобновено на 17 септември /Петък/.


П.С. Силно се надявам срокът да бъде спазен !!!

За съжаление на 17 септември 2010 г. говорих отново с г-н Петков защо няма топла вода в общежитията - оказа се, че проблема "вече" не е в СУ, а в Столична община и Топлофикация София /трябвало технологично време да се извърши процедурата по пускането на топлата вода/. Г-н Петков "отложи" пускането на вода с още 1 седмица, което на практика означава, че топла вода може и да няма до началото на м. Октомври /ако всеки път, когато говоря с някои от отговорните фактори в СУ - пускането на водата се отлага с няколко дена в бъдещето/.

Г-н Петков - Аз не обвинявам ръководството на СУ, че няма топла вода в общежитията - аз защитавам правата и интересите на колегите си. Нашата цел далеч не е да злепоставяме някого или още повече да правим преврати. В същото време обаче ще попитам - Защо като преподаватели и ръководителите на най-елитния университет в България допуснахте тази нелепа ситуация ? 
В момента колеги се изселват от Студентски град, защото не могат да задоволят, в XXI век, елелементарни битови нужди.


Искаме да знаем реално кога ще има топла вода !!!

П.С. Г-н Петков - знам, че ще прочетете този пост и ще Ви обърна внимание, че в израза "съветвам се с адвокати каква да ми е следващата стъпка и какви ходове да предприема" /казана по време на телефонния разговор/ - означава само и единствено - Защита правата на всички онези студенти останали без топла вода и принудени да живеят в "нечовешки условия", а не както Вие я разтълкувахте - "Вие работите целенасочена срещу интересите на университета".

Точно, защото искам СУ да има блестящ имидж в обществото - повдигам въпросът с липсата на топла вода и всички останали /може да ги видите в блога ми/.

Само да не се изпадне в ситуацията "пускаме Ви топлата вода, но ще ви спрем студената !!!!!!!!".








Тагове:   вода,   град,   петък,


Гласувай:
0



1. анонимен - Ха дано
15.09.2010 19:10
Браво за инициативата,дано този път си спазят обещанието,в крайна сметка ние сме коректни платци, и източването на милионите не трябва да ощетява нас а ръководството на СУ.Явно е ,че трябва да им се досажда за всяко нещо та да има някаква промяна.
цитирай
2. georghristov - Аз не се чувствам като натрапник - ...
15.09.2010 19:30
Аз не се чувствам като натрапник - просто си търся правата. Междувпрочем днес г-н Петков се държа много любезно по телефона / само дето ме попита - защо толкова бързо ме обвинихте мен - предходната статия/.

Аз силно се надявам в Петък да потече топлата вода - щом Бойко Борисов е гарантирал за това значи има надежда.

П.С. Няма да коментирам дали има източване на пари от СУ /документите ще покажат всичко :)/.
цитирай
3. анонимен - благодарско :)
16.09.2010 00:46
И аз се надявам щом бате Бойко е гарантирал да потече водата. Лично аз нямам от 6 дена, а разбрах, че имам колеги, които от месец нямат топла вода. Не знам как могат да позволяват да се стига до такива пародии, но трябва да ги ръчкаме явно за да се сетят за нас ( както за нет-а в 51 и 18 ).
Искам да ти благодаря за това което направи по въпроса с топлата вода и за информацията която ни поднасяше.
цитирай
4. georghristov - По-силна гаранция от думата на п...
16.09.2010 14:11
По-силна гаранция от думата на премиерът не може да има.

Жалко е, че г-н Борисов няма да може да разрешава всеки път подобни проблеми ако няма правилен мениджмънт.

Надявам се т.нар. "отговорни фактори" да започнат да разрешават самостоятелно проблемите - защото ще се наложи Те да се разрешават "по трудния" начин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: georghristov
Категория: Политика
Прочетен: 50799
Постинги: 21
Коментари: 25
Гласове: 182
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031